Trendovi

METRO Cash & Carry Hrvatska je za profesionalne HoReCa kupce izdvojio kategorije proizvoda i poslovna rješenja razvijena u skladu s posljednjim  globalnim kulinarskim trendovima.
Naši stručnjaci razvili su široku ponudu proizvoda u skladu s trendovima koji redefiniraju HoRCa industriju.

 

Burger (r)evolucija

Jednostavnost pripreme i bezbroj mogućih kombinacija okusa doprinijeli su popularizaciji hamburgera ili onoga što danas skraćeno zovemo burgeri. Iako burgere mnogi vežu uz širenje fast-food koncepta pripreme hrane, danas ga u premium izdanjima pronalazimo na menijima fine-dining restorana, među kojima se nalaze i brojni restorani nositelji Michelinovih zvjezdica. Osim što je jedan od najznačajnijih globalnih kulinarskih trendova današnjice, međunarodna iskustva pokazala su da burger kao signature dish može nositi više od 50% ukupnog prometa restorana.

 

 

 

 

Najšira ponuda krumpira različitih vrsta, veličine i oblika

Gosti restorana danas imaju različite preferencije kad su jela od krumpira u pitanju. METRO širokim izborom svih oblika i vrsta krumpira (svježi, smrznuti i pred-pripremljeni) želi odgovoriti na potrebe vlasnika restorana i chefova da optimiziraju vrijeme pripreme jela i pronađu rješenje za manjak osoblja u kuhinji.Trend zdrave hrane i tjelovježbe neopravdano je krumpir svrstao među nezdrave namirnice. S obzirom na konzumaciju, krumpir je treća najvažnija namirnica na svijetu, odmah nakon riže i pšenice. Ovisno o načinu pripreme i začinima, krumpir može biti jednostavan prilog, niskokalorična namirnica ili pravi gurmanski specijalitet.

 

 

 

Oprana, narezana – spremna za upotrebu!

Jedan od najvećih izazova restorana odgovoriti je na suvremena očekivanja gosta. Kao partner HoReCa profesionalaca, METRO širokim izborom salata i začinskog bilja želi podržati vlasnike restorana i ugostitelje u Hrvatskoj da obogate svoju ponudu. Rastući trend zdrave, uravnotežene prehrane koja bi trebala kompenzirati ubrzan način života u urbanim sredinama, otvara vrata zelenim namirnicama. Salate već duže vrijeme nisu samo prilog, sve su češće inovativne kombinacije salata koje uspješno zamjenjuju glavno jelo.

 

 

 

 

Narezano, oprano, filetirano – Mise en place koji štedi vrijeme svakog chefa!

Limitirano osoblje u restoranu, trend skraćivanja očekivanog vremena od narudžbe do usluživanja, faktori su koji izrazito utječu na redefiniranje HoReCa industrije i poslovnih rješenja koja bi vlasnicima restorana i chefovima omogućili da optimiziraju rad kuhinje.  Francuska kulinarska fraza Mise en place u doslovnom prijevodu znači „sve na svom mjestu“, a u profesionalnom kulinarstvu označava pripremu sastojaka i namirnica prije samog kuhanja, poput rezova mesa, umaka, kuhanih sastojaka, začina, svježe narezanog povrća i ostalih predpripremljenih komponenta važnih za jela s menija. Cilj svakog mise en place je maksimiziranje učinkovitosti i ušteda vremena pri pripremi jela.